Gårdagen [Malin]

Igår var det start halv åtta på morgonen till Åbo när pappa skulle efter mamma och Matilda. Sedan satt jag i busstationen och väntade. Sedan kom familjen Bäcksbacka efter mig och vi for och shoppa lite grann! Det är bra med en 7-personers bil så att alla rymdes med ;D
Sedan begav det sig mot Torsholma, men vi hade startat en timme för tidigt, så vi for till något läskigt café. Riktigt skräckfilmskänsla ;)
Idag vet jag inte vad som händer! Sara och jag har haft planer, men det har varit en trög och trött morgon! Men snart ska vi ut och sköta djuren. sedan hade vi lite planer på att fotografera, åka pulka och Lotta ville spela pingis.
Så vi får se vad som händer!!
Hejsvejs!
p.s. Kattungarna var jääätteeesöööta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0