Fonzie ute i snön :)

Idag var jag och Malin ute med Fonzie i snön i ungefär en halvtimme, och det var första gången någonsin som Fonzie var ute i snö!
...
Det var ganska mycket orörd snö på marken, under natten kom det cirka 20 cm, så lilla Fonzie syntes knappt när han skuttade runt. Han hoppade hit och dit, sprang runt, grävde och verkade allmänt glad, så jag tror att han uppskattade att vara ute. Det var inte heller så värst kallt så jag tror inte att han frös.
...
Fonzie spanar ut över vidderna!:)
...
Han var så söt för ibland kom han och satt framför mina fötter och gjorde ingenting!:P
...
Hihi, han är så söt när han sitter i den djupa snön, en liten elegant kanin!:P
Och han var också så söt när stack ner huvudet i snön när han skulle komma framåt! Han stack ner det och så skuttade han plötsligt upp igen..han verkade faktiskt ha roligt:D
...
Han verkade tycka om att vara ute så mycket, så jag måste nog passa på att ha honom ute en stund nu varje dag när jag är här.:) Vi var också en stund inne i växthuset och där sprang han också runt som en tok överallt, så sedan när vi kom in igen hade han nog verkligen fått dagens motion!:P
Han blev riktigt trött, och hungrig!
...
Haha, här kommer en extra bild:
Ser ni vad det föreställer?
Ganska bra kamouflage tycker jag i alla fall att han har!xD
...
Ha det bra, kramar Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0