Fjärde advent

Det betyder att alla ljus är tända i adventsljusstaken nu!:)
Fast på bilden ser man bara ett av ljusen..men jag hoppas det duger!:P
...
...
Vi firade fjärde advent (eller firade vi att Fanny for tillbaka till Mariehamn..?!) med att äta lite extra god lunch.
Eller det var meningen i alla fall, men kräsen som jag är är det svårt att få mej nöjd, haha!
Vi åt i alla fall potatismos, potatislåda, ugnsstekt forell, lite skinka och morotssallad. Så nog gick det ju riktigt bra att äta, i alla fall nu när man har blivit så gammal så man själv får bestämma vad och hur mycket man tar!xD
...
Efter det for jag ut till djuren, och där möttes jag av en hel bunt vrålhungriga djur (och inte så värst kräsna var de heller..). Men när det var så kallt så stannade jag inte så värst länge, jag sprang mest bara dit och slängde in lite mat och snö (de äter snö nu när vattnet bara fryser..).
...
En bra sak är i alla fall att Titikita verkar ha förstått att det inte är han som är "kungen", utan att han har sansat sig så pass mycket att han får vara ifred utan att bli jagad och hackad!
...
Okej, bilden blev väldigt suddig, men man ser ju åtminstone att både Titikita och Titikata lever!:D
...
Marsvinen var också nyfikna och hungriga, men annars hade dom det bra!:)
...
Jag har också hunnit med allt möjligt annat, men knappast så mycket ni är intresserade av, men jag har i alla fall haft en bra dag!
Hoppas att ni också har haft en trevlig fjärde advent!
...
Ha det bra, kramar Sara

Kommentarer
Postat av: Malin

sötisar...!



hur e de me gollum?



vetr du va! ja blir int ensam mellan jul-nyår! ja trodde ju att alla sku fara, men pappa blir hemma! skönt så ja int behöver va ensam i spökhuset ;)

2010-12-19 @ 17:04:17
Postat av: Sara

Hihi, Gollum mår nog bra! Hon har bosatt sig under matautomaten..:P Arwen har jag däremot inte sett...:O



Jaha, men de va ju skönt!:) Där vill man ju helst inte va ensam!!

2010-12-20 @ 15:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0