Axxell Brusaby

Så hette skolan jag och Malin gick i innan vi började i Ekenäs i höstas.
En dag förra våren så kom det ett gäng dit som skulle filma lite allt möjligt som händer i skolan och på de olika utbildningsområdena, och nästan alla studeranden hade fått något att göra som sedan skulle filmas.  Av dessa filmningar skulle det klippas ihop en reklamvideo för Axxell Brusaby, och nu har den blivit klar!:)¨
...
Först när det skulle filmas tyckte jag att det skulle bli ganska hemskt och jag ville inte alls säga något, och så ville jag absolut inte vara med i den klara videon, men nu tycker jag att det är ganska roligt att jag är med en stund. Inte så länge att det hinner bli pinsamt - men tillräckligt länge för att man ska känna igen mej!:D
...
Så här har ni den klara reklamvideon, så se och njut!! Och om det är mej ni vill njuta av kan ni genast hoppa till ungefär en minut och femtio sekunder, det är ytterst spännande kan jag lova!;)
...
...
Så nu har ni sett den reklamvideon, någon som blev sugen att söka till något av utbildningsprogrammen..?:P
...
Haha, om inte så har ni i alla fall sett mej och några andra från Brusaby!xD
...
Ha det bra, kramar Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0